¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၂၁။ အတၳိပစၥယ ( ရိွျခင္းအေၾကာငး္တရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
" နာမ္ ရုပ္အစု "တို႔သည္ ထင္းရွား ရိွျခင္းျဖင့္
အေၾကာင္း၊အက်ိဳး ဆက္စပ္``၍ ျဖစ္ေပၚၾကကုန္၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
အတၳိပစၥေယာတိ = အတၳိပစၥည္းဟူသည္ကား
စတၱာေရာ ခႏၶာ အ႐ူပိေနာ = နာမ္ခႏၶာေလးပါး တို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စတၱာေရာ မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ္ ေလးပါးတို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ၾသကၠႏၲိကၡေဏ နာမ႐ူပံ = ပဋိသေႏၶအခါ နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ တို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ = စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္ ၊
စိတၱသမု႒ာနာနံ ႐ူပါနံ = စိတၱဇ႐ုပ္ တို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ္ ေလးပါး တို႔သည္၊
ဥပါဒါ႐ူပါနံ = ဥပါဒါ႐ုပ္ တို႔ကို ၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စကၡာယတနံ = မ်က္စိအၾကည္ရုပ္သည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတာယတနံ = နားအၾကည္ရုပ္ သည္
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနာယတနံ = နာေခါင္းအၾကည္ရုပ္ သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါယတနံ = လွ်ာအၾကည္ရုပ္သည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယာယတနံ = ကာယပသာဒသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္းအာရံုသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံအာရံုသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ =ဓမၼာနံ ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔အာရံုသည္
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာအာရံုသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိ စိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕ အထိအာရံုသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိ စိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္း၊
သဒၵါယတနံ = အသံ၊
ဂႏၶာယတနံ =အနံ႔၊
ရသာယတနံ = အရသာ၊
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိ တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၃) ပါးႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယံ ႐ူပံ နိႆာယ = အၾကင္ ႐ုပ္ကို အမွီျပဳ၍ ၊
မေနာဓာတု စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ ၀တၱႏၲိ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးတို႔ ျဖစ္ၾကသည္။
တံ ႐ူပံ = ထို(ဟဒယ၀တၳဳ) ႐ုပ္သည္၊
မေနာဓာတုယာ စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါး ၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ စ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
၂၁။ အတၳိပစၥယ ( ရိွျခင္းအေၾကာငး္တရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
" နာမ္ ရုပ္အစု "တို႔သည္ ထင္းရွား ရိွျခင္းျဖင့္
အေၾကာင္း၊အက်ိဳး ဆက္စပ္``၍ ျဖစ္ေပၚၾကကုန္၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
အတၳိပစၥေယာတိ = အတၳိပစၥည္းဟူသည္ကား
စတၱာေရာ ခႏၶာ အ႐ူပိေနာ = နာမ္ခႏၶာေလးပါး တို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စတၱာေရာ မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ္ ေလးပါးတို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ၾသကၠႏၲိကၡေဏ နာမ႐ူပံ = ပဋိသေႏၶအခါ နာမ္ႏွင့္႐ုပ္ တို႔သည္ ၊
အညမညံ = အျပန္အလွန္ တစ္ခုကို တစ္ခု၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ = စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္ ၊
စိတၱသမု႒ာနာနံ ႐ူပါနံ = စိတၱဇ႐ုပ္ တို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ္ ေလးပါး တို႔သည္၊
ဥပါဒါ႐ူပါနံ = ဥပါဒါ႐ုပ္ တို႔ကို ၊
အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
စကၡာယတနံ = မ်က္စိအၾကည္ရုပ္သည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတာယတနံ = နားအၾကည္ရုပ္ သည္
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနာယတနံ = နာေခါင္းအၾကည္ရုပ္ သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါယတနံ = လွ်ာအၾကည္ရုပ္သည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယာယတနံ = ကာယပသာဒသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္းအာရံုသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံအာရံုသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ =ဓမၼာနံ ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔အာရံုသည္
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိ စိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာအာရံုသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိ စိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕ အထိအာရံုသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိ စိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္း၊
သဒၵါယတနံ = အသံ၊
ဂႏၶာယတနံ =အနံ႔၊
ရသာယတနံ = အရသာ၊
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိ တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၃) ပါးႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယံ ႐ူပံ နိႆာယ = အၾကင္ ႐ုပ္ကို အမွီျပဳ၍ ၊
မေနာဓာတု စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ ၀တၱႏၲိ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးတို႔ ျဖစ္ၾကသည္။
တံ ႐ူပံ = ထို(ဟဒယ၀တၳဳ) ႐ုပ္သည္၊
မေနာဓာတုယာ စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါး ၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ စ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အတၳိပစၥေယနပစၥေယာ = " ထင္းရွားရိွျခင္းသတၱိ " ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
No comments:
Post a Comment