¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၁၀။ ပုေရဇာတပစၥယ ( ေရွ႕ျဖစ္အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
စိတ္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ ေရွ႕အရင္ျဖစ္ႏွင့္ေသာရုပ္တို႔ကို အမွီျပဳ၍ ျဖစ္ေပၚၾကကုန္၏
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
ပုေရဇာတပစၥေယာတိ = ပုေရဇာတ ပစၥည္းဟူသည္ကား၊
စကၡာယတနံ = စကၡဳပသာဒ (မ်က္စိအၾကည္႐ုပ္) သည္
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတယတနံ = ေသာတပသာဒ (နားအၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ= ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနာယတနံ = ဃာနပသာဒ (ႏွာေခါင္းအၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါယတနံ = ဇိ၀ွါပသာဒ (လွ်ာအၾကည္႐ုပ္) သည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယာယတနံ = ကာယပသာဒ (ကိုယ္အၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္းသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = ပုေရဇာတပစၥယ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕ အထိသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္း၊
သဒၵါယတနံ = အသံ၊
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔၊
ရသာယတနံ = အရသာ၊
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိ တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယံ ႐ူပံ နိႆာယ = အၾကင္ ႐ုပ္ (ဟဒယ၀တၳဳ)ကို အမွီျပဳ၍ ၊
မေနာဓာတု စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ ၀တၱႏၲိ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးတို႔ ျဖစ္ၾကသည္။
တံ ႐ူပံ = ထို(ဟဒယ၀တၳဳ) ႐ုပ္သည္၊
မေနာဓာတုယာစ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါး ၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာစ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊ ကိဥၥိကာေလ = အခ်ဳိ႕ေသာအခါ၌၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကိဥၥိကာေလ = အခ်ဳိ႕ေသာ အခါ၌၊
န ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူး "မ" ျပဳပါ။
၁၀။ ပုေရဇာတပစၥယ ( ေရွ႕ျဖစ္အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
စိတ္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ ေရွ႕အရင္ျဖစ္ႏွင့္ေသာရုပ္တို႔ကို အမွီျပဳ၍ ျဖစ္ေပၚၾကကုန္၏
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
ပုေရဇာတပစၥေယာတိ = ပုေရဇာတ ပစၥည္းဟူသည္ကား၊
စကၡာယတနံ = စကၡဳပသာဒ (မ်က္စိအၾကည္႐ုပ္) သည္
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတယတနံ = ေသာတပသာဒ (နားအၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ= ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနာယတနံ = ဃာနပသာဒ (ႏွာေခါင္းအၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါယတနံ = ဇိ၀ွါပသာဒ (လွ်ာအၾကည္႐ုပ္) သည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယာယတနံ = ကာယပသာဒ (ကိုယ္အၾကည္႐ုပ္) သည္၊ ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္းသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိ စိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = ပုေရဇာတပစၥယ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕ အထိသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပါယတနံ = အဆင္း၊
သဒၵါယတနံ = အသံ၊
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔၊
ရသာယတနံ = အရသာ၊
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိ တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယံ ႐ူပံ နိႆာယ = အၾကင္ ႐ုပ္ (ဟဒယ၀တၳဳ)ကို အမွီျပဳ၍ ၊
မေနာဓာတု စ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါးႏွင့္၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ ၀တၱႏၲိ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးတို႔ ျဖစ္ၾကသည္။
တံ ႐ူပံ = ထို(ဟဒယ၀တၳဳ) ႐ုပ္သည္၊
မေနာဓာတုယာစ = မေနာဓါတ္ (၃)ပါး ၊
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာစ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊ ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (၇၆)ပါးႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းတို႔ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို ၊ ကိဥၥိကာေလ = အခ်ဳိ႕ေသာအခါ၌၊
ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကိဥၥိကာေလ = အခ်ဳိ႕ေသာ အခါ၌၊
န ပုေရဇာတပစၥေယန ပစၥေယာ = " ေရွ႕ျဖစ္သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူး "မ" ျပဳပါ။
No comments:
Post a Comment