¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၅။ သမနႏၲရပစၥယ (ေကာင္းစြားအေၾကာင္းမဲ့အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
စိတၱနိယာမအရ ေရွ႕စိတ္သည္ ေနာက္စိတ္အား " ေကာင္းစြာအျခားမရိွ "
တစ္စပ္တည္းျဖစ္ေပၚေစ၏
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
သမနႏၲရပစၥေယာတိ = သမနႏၱရ ပစၥည္းဟူသည္ကား
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတု = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုျမင္သိစိတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတ၀ိညာဏဓာတု = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔ကို ၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာန၀ိညာဏဓာတု = နံသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊ မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတု = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္(သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယ၀ိညာဏဓာတု = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရား တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ =မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု= မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ။ သမနႏၲရပစၥယ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေယသံ ေယသံ ဓမၼာနံ သမနႏၲရာ = အၾကင္ အၾကင္ တရားတို႔ ခ်ဳပ္ၿပီး ေကာင္းစြာအျခားမရွိပဲ
ေယ ေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ = ထို ထို စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ ျဖစ္ေပၚ လာၾကသည္။
ေတ ေတ ဓမၼာ= ေ႕ရွေ႕ရွ တရားတို႔သည္၊
ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
၅။ သမနႏၲရပစၥယ (ေကာင္းစြားအေၾကာင္းမဲ့အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
စိတၱနိယာမအရ ေရွ႕စိတ္သည္ ေနာက္စိတ္အား " ေကာင္းစြာအျခားမရိွ "
တစ္စပ္တည္းျဖစ္ေပၚေစ၏
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
သမနႏၲရပစၥေယာတိ = သမနႏၱရ ပစၥည္းဟူသည္ကား
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတု = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုျမင္သိစိတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတ၀ိညာဏဓာတု = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔ကို ၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာန၀ိညာဏဓာတု = နံသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊ မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတု = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္(သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ကာယ၀ိညာဏဓာတု = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရား တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ =မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
မေနာဓာတု= မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊ သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ။ သမနႏၲရပစၥယ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေယသံ ေယသံ ဓမၼာနံ သမနႏၲရာ = အၾကင္ အၾကင္ တရားတို႔ ခ်ဳပ္ၿပီး ေကာင္းစြာအျခားမရွိပဲ
ေယ ေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ = ထို ထို စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ ျဖစ္ေပၚ လာၾကသည္။
ေတ ေတ ဓမၼာ= ေ႕ရွေ႕ရွ တရားတို႔သည္၊
ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ တရားတို႔ကို
သမနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = "အျခားမဲ့သတၱိ" ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
No comments:
Post a Comment