¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၁၆။ ဣၿႏၵိယပစၥယ ( အစိုးရျခင္း အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
မ်က္စိအၾကည္ရုပ္ ၊ နားအၾကည္ရုပ္ အစရိွေသာ " အစိုးတရတရား "တို႔သည္
ျမင္သိစိတ္ ၊ ၾကားသိစိတ္ စသည္တို႔ကို ျဖစ္ေပၚေစကုန္၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
ဣၿႏၵိယပစၥေယာတိ = ဣေျႏၵပစၥည္းဟူသည္ကား
စကၡဳၿႏၵိယံ =စကၡဳပသာဒသည္ ၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတိၿႏၵိယံ = ေသာတပသာဒသည္ ၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းနွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနိၿႏၵိယံ = ဃာနပသာဒသည္ ၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွိၿႏၵိယံ = ဇိ၀ွါပသာဒသည္ ၊
ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယာယိၿႏၵိယံ = ကာယပသာဒသည္ ၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပဇီ၀ိတိၿႏၵိယံ = ဇီ၀ိတ႐ုပ္သည္၊
ကဋတၱာစ ႐ူပါနံ = ကမၼဇ႐ုပ္ကို
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
အ႐ူပိေနာ ဣၿႏၵိယာ = နာမ္ဣေျႏၵ တရားတို႔သည္
သမၸယုတၱကာနံ ဓမၼာနံ = ယွဥ္ဖက္ တရားတို႔ကို ၄င္း၊
တံသမု႒ာနာနဥၥ ႐ူပါနံ = ထိုတရားတို႔က ျဖစ္ေစေသာ ႐ုပ္ကို၄င္း၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
၁၆။ ဣၿႏၵိယပစၥယ ( အစိုးရျခင္း အေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
မ်က္စိအၾကည္ရုပ္ ၊ နားအၾကည္ရုပ္ အစရိွေသာ " အစိုးတရတရား "တို႔သည္
ျမင္သိစိတ္ ၊ ၾကားသိစိတ္ စသည္တို႔ကို ျဖစ္ေပၚေစကုန္၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
ဣၿႏၵိယပစၥေယာတိ = ဣေျႏၵပစၥည္းဟူသည္ကား
စကၡဳၿႏၵိယံ =စကၡဳပသာဒသည္ ၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေသာတိၿႏၵိယံ = ေသာတပသာဒသည္ ၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းနွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဃာနိၿႏၵိယံ = ဃာနပသာဒသည္ ၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဇိ၀ွိၿႏၵိယံ = ဇိ၀ွါပသာဒသည္ ၊
ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
ယာယိၿႏၵိယံ = ကာယပသာဒသည္ ၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
႐ူပဇီ၀ိတိၿႏၵိယံ = ဇီ၀ိတ႐ုပ္သည္၊
ကဋတၱာစ ႐ူပါနံ = ကမၼဇ႐ုပ္ကို
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
အ႐ူပိေနာ ဣၿႏၵိယာ = နာမ္ဣေျႏၵ တရားတို႔သည္
သမၸယုတၱကာနံ ဓမၼာနံ = ယွဥ္ဖက္ တရားတို႔ကို ၄င္း၊
တံသမု႒ာနာနဥၥ ႐ူပါနံ = ထိုတရားတို႔က ျဖစ္ေစေသာ ႐ုပ္ကို၄င္း၊
ဣၿႏၵိယ ပစၥေယန ပစၥေယာ = "အစိုးရျခင္း " သတၱိျဖင့္ေက်းဇူးျပဳ၏။
No comments:
Post a Comment