Wednesday, December 31, 2014

၄။ အနႏၲရပစၥယ (အျခားမဲ့အေၾကာင္းတရား)



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၄။ အနႏၲရပစၥယ (အျခားမဲ့အေၾကာင္းတရား) 
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

" စိတ္တို႔သည္ တခုၿပီးတခု "အျခားမရိွ" တစ္စပ္တည္း ျဖစ္ေပၚကုန္၏ "

》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《

အနႏၲရပစၥယတိ = အနႏၲရပစၥည္း ဟူသည္ကား
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတု= ျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ =ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊ မေနာဓာတုယာ = အာရံုကိုသိကာမွ်သေဘာ မေနာဓါတ္ အားလည္းေကာင္း
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္(သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ေသာတ၀ိညာဏဓာတု= ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုၾကားသိစိတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓါတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔ကို အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

မေနာဓာတု= မေနာဓါတ္(သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ =မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ =ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ဃာန၀ိညာဏဓာတု = နံသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုနံသိစိတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊ မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္တို႔ကို ၊ အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

မေနာဓာတု= မေနာဓါတ္(သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတု = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုစားသိစိတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္တရား တို႔သည္၊
မေနာဓာတုယာ = မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္ (သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ကာယ၀ိညာဏဓာတု = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔သည္၊ မေနာဓာတုယာ= မေနာဓာတ္ (သမၸဋိစၦဳိန္း)ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုမေနာဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

မေနာဓာတု = မေနာဓါတ္(သံမၸဋိစၦဳိင္း)ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာစ ဓမၼာ = ထိုမေနာဓါတ္ ႏွင့္ယွဥ္ဖက္ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔သည္၊ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္ (သႏၲီရဏ)ႏွင့္၊ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထို(သႏၲီရဏ)ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ= ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္တရား တို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ= ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ= ေ႔ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊
ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ= ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာအကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အကုသိုလ္ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ = အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေရွ႕ေရွ႕ ျဖစ္ေသာအဗ်ာကတတရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာအဗ်ာကတ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ ျဖစ္ေသာ အဗ်ာကတ တရားတို႔သည္၊ ပစၦိမာနံ ပစၦိမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ ျဖစ္ေသာအကုသိုလ္ တရားတို႔ကို၊
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

ေယသံ ေယသံ ဓမၼာနံ အနႏၲရာ = အၾကင္ အၾကင္ တရားတို႔ ခ်ဳပ္ၿပီးအျခားမရွိပဲ ေယ ေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨႏၲိ စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ = ထို ထို စိတ္ ေစတသိက္ တရားတို႔ ျဖစ္ေပၚ လာၾကသည္။
ေတ ေတ ဓမၼာ = ေ႕ရွေ႕ရွ တရားတို႔သည္၊
ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ = ေနာက္ေနာက္ တရားတို႔ကို
အနႏၲရပစၥေယန ပစၥေယာ = အျခားမဲ့ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ျဖစ္၏။

No comments: