¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၂။အာရမၼဏပစၥယ (အာရံုအေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
အဆင္း ၊ အသံ စေသာ " အာရံု " တို႔သည္ ျမင္သိစိတ္၊ ၾကားသိစိတ္ စသည္တို႔ကိုျဖစ္ေပၚေစ၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
အာရမၼဏပစၥေယာတိ = အာရမၼဏပစၥေယာဟူသည္ကား
႐ူပါယတနံ = အဆင္းသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
၂။အာရမၼဏပစၥယ (အာရံုအေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
အဆင္း ၊ အသံ စေသာ " အာရံု " တို႔သည္ ျမင္သိစိတ္၊ ၾကားသိစိတ္ စသည္တို႔ကိုျဖစ္ေပၚေစ၏။
》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《
အာရမၼဏပစၥေယာတိ = အာရမၼဏပစၥေယာဟူသည္ကား
႐ူပါယတနံ = အဆင္းသည္၊
စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
သဒၵါယတနံ = အသံသည္၊
ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၊
ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ရသာယတနံ = အရသာသည္၊
ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိသည္၊
ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊
တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊
အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။
No comments:
Post a Comment