Wednesday, December 31, 2014

၂။အာရမၼဏပစၥယ (အာရံုအေၾကာင္းတရား)



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
၂။အာရမၼဏပစၥယ (အာရံုအေၾကာင္းတရား)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

အဆင္း ၊ အသံ စေသာ " အာရံု " တို႔သည္ ျမင္သိစိတ္၊ ၾကားသိစိတ္ စသည္တို႔ကိုျဖစ္ေပၚေစ၏။

》》》》》ျမန္မာျပန္ 《《《《《

အာရမၼဏပစၥေယာတိ = အာရမၼဏပစၥေယာဟူသည္ကား

႐ူပါယတနံ = အဆင္းသည္၊

စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ႏွင့္၊

တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုျမင္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို

အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။

သဒၵါယတနံ = အသံသည္၊

ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကားသိစိတ္ႏွင့္၊

တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုၾကားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို

အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။

ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၊

ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံသိစိတ္ႏွင့္၊

တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုနံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊

အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။

ရသာယတနံ = အရသာသည္၊

ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓာတုယာ = စားသိစိတ္ႏွင့္ ၊

တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုစားသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊

အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။

ေဖာ႒ဗၺာယတနံ = အေတြ႕အထိသည္၊

ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိသိစိတ္ႏွင့္ ၊

တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ = ထိုထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္ တရားတို႔ကို၊

အာရမၼဏပစၥေယန ပစၥေယာ = အာရံုသတၱိ ျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳ၏။

No comments: