.
═══════════════
မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းခ်င္လ်ွင္
═══════════════
မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းခ်င္လ်ွင္
═══════════════
.
သဂၤါရဝ ဆိုတဲ့ ပုဏၰားႀကီးက ဘုရားကို ေဗဒင္ က်မ္းေတြသင္ယူထားေပမယ့္
ေမ့ကုန္တယ္ ေပ်ာက္ကုန္တယ္ ဘာေၾကာင့္ပါလဲဘုရား တဲ့။
.
ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္းရွင္းေလး ဥပမာ ေပးထား တာရွိတယ္။
မိမိရုပ္သြင္ ကိုဘာနဲ ့ၾကည့္လဲ ေရွးတုန္းက မွန္မရွိလို ့ ေရခြက္ထဲေရထည့္ၿပီး
အရိပ္ေပၚလာတာကို ၾကည့္တယ္။
ဘာလို ့အရိပ္ ထင္တာလဲေမးလို ့ရွိရင္ ေရဟာပကတိၾကည္လင္ ေနလို့ပဲ။
ဒါကို ဘုရားက ဥပမာေပးထားတယ္။
.
ကိုယ့္စိတ္ကေလးကို ေရလို ့သေဘာထားၾကည့္
.
(၁) အေရာင္ဆိုးထားတဲ့ေရလို ကိုယ့္စိတ္ဟာလည္း ပဲ အေရာင္ဆ္ိုးခံထားရၿပီ
ဆိုရင္ေတာ့ သင္ထားတဲ့ စာေတြဟာေပၚလာမွာ မဟုတ္ဘူး။
.
(၂) ေနာက္တစ္ခုက ေရဆိုတာၿငိမ္ေနဖို ့လည္း လိုတယ္။
ၿငိမ္မွ အရိပ္ထင္သလို စိတ္ဟာလည္း ဆူပြက္ေနရင္ မွတ္ဉာဏ္ေတြ ေကာင္းမလာႏိုင္ဘူး။
.
(၃) ေရကို အေမွာင္ခ်ထားတယ္ ဆိုရင္လည္း မ်က္ႏွာက ေပၚမွာ မဟုတ္ဘူးေလ။
ဘုန္းႀကီး တို ့စိတ္ဟာလည္း အေမွာင္ထဲ ေရာက္ေနတဲ့
အေျခအေနမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္တယ္။
.
(၄) ေနာက္ဆံုးတစ္ခု ေရေပၚမွာ ေမွာ္ပင္ေတြ ရွိေနမယ္ဆိုလည္း မျမရင္ျပန္ဘူး။
.
(၁) ကို ျမတ္စြာဘုရားက ""ကာမစၧႏၵ နီဝရဏ "" လ႔ို ့ေဟာထားတယ္။
လိုခ်င္စရာ အာရံုေတြကို လိုလားတဲ့ တဏွာေလာဘပါ။
တဏွာရာဂ က လႊမ္းမိုးၿပီး အေရာင္ဆိုးထားမယ္ဆိုရဟင္စိတ္ဟာ ပီပီျပင္ျပင္
မထင္ႏုိင္လ္ို ့ မွတ္ဉာဏ္ေတြ အားေပ်ာ့ သြားတယ္။
.
လိုခ်င္စရာ အာရံုကို လိုခ်င္မႈ ျပင္းထန္လာတာ ေလာကလူေတြက ေလာဘရွိတာ
အျပစ္မရွိဘူးလို ့ ထင္တယ္။ မဟုတ္ဘူး။ေလာဘေနာက္မွာ ျပႆနာေတြ
အမ်ားႀကီးပါလာတယ္။
လိုခ်င္ ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း စိတ္ဟာတည္ၿငိမ္ေအး ခ်မ္းမႈ မရွိဘူး။
ရျပန္ရန္လည္း ပီတိျဖစ္ျပီး စိတ္ မၿငိမ္မသက္ျဖစ္မယ္။
ဒီေလာက္တင္ မၿပီးဘူး ရလာတာကို ကာကြယ္မႈ ေစာင့္ေရွာက္မႈ ဆိုတာ လာျပန္တယ္။
မဆံုးႏိုင္ဘူး။ လိုခ်င္တာမရျပန္ရင္ လည္း ေဒါသထြက္ စိတ္ဆိုး စိတ္ညစ္ရျပန္တယ္။
.
အဲ့ဒါ ေရကို အေရာင္ ဆိုးေပးလိုက္သလို စိတ္ကို အေရာင္ဆ္ိုးေပးတာ ကာမစၧႏၵ ပါ။
သူ ့ကို ေလ်ာ့ခ် ဖိ႔ု ့ရာစဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ -- ဆိုပါစို ့။
အင္မတန္လွတဲ့ ၾကည့္ေကာင္းတဲ့ ဒါေလးရွိရင္ ေကာင္းမယ္ စိတ္ေပ်ာ္မွာပဲလို ့
ေတြးေတာသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္လာတာပါ။
.
ဒါ့ေၾကာင့္ကိုယ့္စိတ္ကို နည္းနည္း ေတာ့ေျပာင္းေပးရမယ္။
ဘယ္လိုစဥ္းစား ရမလဲ ဆိုရင္ ---.ေၾသာ္ ဘယ္အရာမွ မျမဲဘူး။
တစ္ေန ့က် ေတာ့အားလံုး ထားပစ္ခဲ့ရမွာပဲဆိုတဲ့ အေတြးေလး ထားလိုက္
ခုဏက ကာမစၧႏၵ က ေလ်ာ့က်သြား မွာဘဲ။
.
ကိုယ့္ခႏၲာကိုယ္ ကိုသူမ်ားခႏၲာကိုယ္ ကို ႏွစ္သက္ ေနၿပီဆိုရင္လည္း မႏွစ္သက္ေအာင္
စဥ္းစားၾကည့္ ေရမခ်ိဳးပဲပစ္ထားလိုက္မယ္ဆိုရင္ ပုတ္ပြ နံေစာ္ေနမွာပဲ။
ခႏၲာကိုယ္အတြင္းနဲ ့အျပင္ ေျပာင္းတပ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ရြံရွာဖြယ္ အသားညွီတံုး
ေသြးသံရဲရဲႀကီးပဲ။ အေပၚအေရျပားကယ္လို ့ မိတ္ကပ္ေတြနဲ ့လွေနတာပဲ။
ဒီလို ဆင္ျခင္ရင္းနဲ ့ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္တယ္။
.
ဒီကာမစၧႏၵ ဆိုတဲ့စိတ္ကို အေရာင္ဆ္ိုးတဲ့ သဘာဝတရားႀကီးကို ရွင္းပစ္လိုက္တာနဲ ့
တျပိဳင္နက္ စိ္တ္ရ႕ဲ ့ေအးခ်မ္းမႈဟာ အျပည့္အဝ ရလာမွာပါ။
အခု ေလာကလူေတြ စိတ္ေအးခ်မ္းမႈ မရဘူး။ ေသာေကတြန႔ဲ ့ေနၾကတယ္။
လိုခ်င္တာ တြယ္တာတာကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ေနာက္က ေသာကဆိုတာလာတာတဲ့။
ဒါ့ေၾကာင့္ လိုခ်င္ တာ တြယ္တာတာ မရွိေအာင္ေနပါ။
.
(၂) ဆူပြက္ေနတဲ့ ေရအေနအထား ""ဗ်ာပါဒ"" ဆိုတဲ့ မုန္းတီးမႈ အလိုမက်မႈ ဆိုတာေတြပါ။ ဘာနဲ ့ေလ်ာ့ခ်ရမလဲ ဆိုတာၾကည့္ လူတစ္ေယာက္ အေပၚမုန္းေနၿပီဆိုရင္
ေကာင္းကြက္ကိုရွာ ေမတၱာပြားတဲ့။
ေဒါသဆိုတဲ့ အလိုမက်မႈကို သူ ့ရဲ ့အက်ိဳးစီးပြားကို လိုလားမႈ ဆိုတဲ့ေမတၱာ
တရားနဲ ့ပဲေျဖရွင္းရမယ္တဲ့။
.
ရွင္သာရိပုတၱရာက ဥပမာေပးထားတာ ေမွာ္ ဖံုးေနတဲ့ ေရျပင္ကို ေမွာ္ေလးေတြလက္နဲ ့ အသာယက္ဖယ္ၿပီးေမွာ္ကင္းတဲ့ ေရေလးကိုမွ ေသာက္ရသလို ေလာကလူသားေတြ
ဟာလည္း အဆိုးနဲ ့အေကာင္း အျပစ္နဲ ့ဂုဏ္ ေရာေထြးၿပီး ေနတတ္တယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္အျပစ္ကေလး အသာဖယ္ ေကာင္းကြက္ကေလးကို ေမတၱာပြားရမယ္။
.
(၃) အေမွာင္ထဲ ေရာက္ေနတယ္ ""ထိန န႔ဲ ့မိဒၶ "" စိတ္န႔ဲ ့ေစတသိက္ေတြရဲ ့
အားေပ်ာ့ တြန္ ့ဆုတ္သြားမႈ။စိတ္ဟာအလုပ္ မလုပ္ႏိုင္ ေတာ့ဘဲ
စိတ္ေတြေလ်ာ့က်သြားတာ။ စိတ္လန္း ဆန္းေအာင္ ျပန္ၿပီး ႀကိဳးစားေပးရမယ။္
.
အခုေခတ္က စိတ္တက္ႂကြေစတဲ့ ေဆးေတြ သံုးတာမ်ိဳးလဲရွိၾကတယ္ေပါ့။
ကမၼ႒ာန္းထိုင္တာ ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းတဲ့လုပ္ငန္းေတြလုပ္ ရင္ စိတ္ ဟာ
လန္းဆန္းတက္ႂကြလာမွာပါ။ ၾကည္ႏူးစရာ အာရံုတစ္ခုခုနဲ ့ ဘုရားအာရံုျပဳတာပဲျဖစ္ျဖစ္
တရားပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္အားတက္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ ေပးပါ ။
ဒါမွ မွတ္ဉာဏ္ေတြေကာင္းလာမယ္။
.
(၄) ေနာက္ ""ဥဒၶစၥ ကုကၠဳစ "" စုစည္းလို ့မရ ေအာင္ စိတ္ေတြေလတာန႔ဲ ့
တစ္စံုတစ္ခုအတြက္ စိတ္မွာေနာင္တ ရေနတာ။ ပူပန္ေနတာ။
ဒီၿငိမ္းေအးမႈမရွိတဲ ့စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚတာနဲ ့ တစ္ျပိဳင္နက္ မွတ္ဉာဏ္ေတြ
ပ်က္စီးသြားႏိုင္ တယ္။ အသိဉာဏ္ေတြ ေပၚမလာႏိုင္ဘူး။
ဒါေတြကို ထြက္ေလ ဝင္ေလ မွတ္ၿပီး သမာဓိ ထူေထာင္ရင္းနဲ ့ ပယ္ဖ်က္ပါ။
.
(၅) ေနာက္တစ္ခုက်ေတာ့ "" ဝီစိကိစာၦ "" လို ့ေခၚတယ္။
ဘာလုပ္ ရမလဲ ဘာမလုပ္ ရ ဘူးလဲ န႔ဲ ့စဥ္းစားဆင္ျခင္လ္ိုက္တဲ့အခါ ဆံုးျဖတ္
ခ်က္မေပးႏိုင္ဘူး။ သံသယေတြျဖစ္ေနတာ။ သ႔ိုေလာသ႔ိုေလာေတြ ျဖစ္လာၿပီဆို
အသိဉာဏ္ ေတြတံုးသြားတတ္တယ္။ သံသယ ေပ်ာက္ကင္း ေအာင္ ေမးျမန္းျခင္း
ေလ့လာျခင္း စူးစမ္းျခင္း ဟာ မွန္ကန္တဲ့ နည္းစနစ္တစ္ခုပဲ။
.
ဒီ နီဝရဏ ငါးပါးလို ့ေခၚတဲ့ ကာမစၧႏၵ ဗ်ာပါဒ ထိနမိဒၶ ဥဒၥစၥကုကၠဳစၥ ဝီစိကိစာၦ
တို ့ကို ဖယ္ ရွားပစ္ရမယ္။ ဒါမွ ေလာကအက်ိဳး ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မွာျဖစ္တယ္။
.
ဒါေၾကာင့္တရားခ်စ္ခင္သူေတာ္စင္မ်ားက်င့္ၾကံၾကိဳးစားနိုင္ၾကပါေစ။
သဂၤါရဝ ဆိုတဲ့ ပုဏၰားႀကီးက ဘုရားကို ေဗဒင္ က်မ္းေတြသင္ယူထားေပမယ့္
ေမ့ကုန္တယ္ ေပ်ာက္ကုန္တယ္ ဘာေၾကာင့္ပါလဲဘုရား တဲ့။
.
ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္းရွင္းေလး ဥပမာ ေပးထား တာရွိတယ္။
မိမိရုပ္သြင္ ကိုဘာနဲ ့ၾကည့္လဲ ေရွးတုန္းက မွန္မရွိလို ့ ေရခြက္ထဲေရထည့္ၿပီး
အရိပ္ေပၚလာတာကို ၾကည့္တယ္။
ဘာလို ့အရိပ္ ထင္တာလဲေမးလို ့ရွိရင္ ေရဟာပကတိၾကည္လင္ ေနလို့ပဲ။
ဒါကို ဘုရားက ဥပမာေပးထားတယ္။
.
ကိုယ့္စိတ္ကေလးကို ေရလို ့သေဘာထားၾကည့္
.
(၁) အေရာင္ဆိုးထားတဲ့ေရလို ကိုယ့္စိတ္ဟာလည္း ပဲ အေရာင္ဆ္ိုးခံထားရၿပီ
ဆိုရင္ေတာ့ သင္ထားတဲ့ စာေတြဟာေပၚလာမွာ မဟုတ္ဘူး။
.
(၂) ေနာက္တစ္ခုက ေရဆိုတာၿငိမ္ေနဖို ့လည္း လိုတယ္။
ၿငိမ္မွ အရိပ္ထင္သလို စိတ္ဟာလည္း ဆူပြက္ေနရင္ မွတ္ဉာဏ္ေတြ ေကာင္းမလာႏိုင္ဘူး။
.
(၃) ေရကို အေမွာင္ခ်ထားတယ္ ဆိုရင္လည္း မ်က္ႏွာက ေပၚမွာ မဟုတ္ဘူးေလ။
ဘုန္းႀကီး တို ့စိတ္ဟာလည္း အေမွာင္ထဲ ေရာက္ေနတဲ့
အေျခအေနမ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္တယ္။
.
(၄) ေနာက္ဆံုးတစ္ခု ေရေပၚမွာ ေမွာ္ပင္ေတြ ရွိေနမယ္ဆိုလည္း မျမရင္ျပန္ဘူး။
.
(၁) ကို ျမတ္စြာဘုရားက ""ကာမစၧႏၵ နီဝရဏ "" လ႔ို ့ေဟာထားတယ္။
လိုခ်င္စရာ အာရံုေတြကို လိုလားတဲ့ တဏွာေလာဘပါ။
တဏွာရာဂ က လႊမ္းမိုးၿပီး အေရာင္ဆိုးထားမယ္ဆိုရဟင္စိတ္ဟာ ပီပီျပင္ျပင္
မထင္ႏုိင္လ္ို ့ မွတ္ဉာဏ္ေတြ အားေပ်ာ့ သြားတယ္။
.
လိုခ်င္စရာ အာရံုကို လိုခ်င္မႈ ျပင္းထန္လာတာ ေလာကလူေတြက ေလာဘရွိတာ
အျပစ္မရွိဘူးလို ့ ထင္တယ္။ မဟုတ္ဘူး။ေလာဘေနာက္မွာ ျပႆနာေတြ
အမ်ားႀကီးပါလာတယ္။
လိုခ်င္ ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း စိတ္ဟာတည္ၿငိမ္ေအး ခ်မ္းမႈ မရွိဘူး။
ရျပန္ရန္လည္း ပီတိျဖစ္ျပီး စိတ္ မၿငိမ္မသက္ျဖစ္မယ္။
ဒီေလာက္တင္ မၿပီးဘူး ရလာတာကို ကာကြယ္မႈ ေစာင့္ေရွာက္မႈ ဆိုတာ လာျပန္တယ္။
မဆံုးႏိုင္ဘူး။ လိုခ်င္တာမရျပန္ရင္ လည္း ေဒါသထြက္ စိတ္ဆိုး စိတ္ညစ္ရျပန္တယ္။
.
အဲ့ဒါ ေရကို အေရာင္ ဆိုးေပးလိုက္သလို စိတ္ကို အေရာင္ဆ္ိုးေပးတာ ကာမစၧႏၵ ပါ။
သူ ့ကို ေလ်ာ့ခ် ဖိ႔ု ့ရာစဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ -- ဆိုပါစို ့။
အင္မတန္လွတဲ့ ၾကည့္ေကာင္းတဲ့ ဒါေလးရွိရင္ ေကာင္းမယ္ စိတ္ေပ်ာ္မွာပဲလို ့
ေတြးေတာသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္လာတာပါ။
.
ဒါ့ေၾကာင့္ကိုယ့္စိတ္ကို နည္းနည္း ေတာ့ေျပာင္းေပးရမယ္။
ဘယ္လိုစဥ္းစား ရမလဲ ဆိုရင္ ---.ေၾသာ္ ဘယ္အရာမွ မျမဲဘူး။
တစ္ေန ့က် ေတာ့အားလံုး ထားပစ္ခဲ့ရမွာပဲဆိုတဲ့ အေတြးေလး ထားလိုက္
ခုဏက ကာမစၧႏၵ က ေလ်ာ့က်သြား မွာဘဲ။
.
ကိုယ့္ခႏၲာကိုယ္ ကိုသူမ်ားခႏၲာကိုယ္ ကို ႏွစ္သက္ ေနၿပီဆိုရင္လည္း မႏွစ္သက္ေအာင္
စဥ္းစားၾကည့္ ေရမခ်ိဳးပဲပစ္ထားလိုက္မယ္ဆိုရင္ ပုတ္ပြ နံေစာ္ေနမွာပဲ။
ခႏၲာကိုယ္အတြင္းနဲ ့အျပင္ ေျပာင္းတပ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ ရြံရွာဖြယ္ အသားညွီတံုး
ေသြးသံရဲရဲႀကီးပဲ။ အေပၚအေရျပားကယ္လို ့ မိတ္ကပ္ေတြနဲ ့လွေနတာပဲ။
ဒီလို ဆင္ျခင္ရင္းနဲ ့ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္တယ္။
.
ဒီကာမစၧႏၵ ဆိုတဲ့စိတ္ကို အေရာင္ဆ္ိုးတဲ့ သဘာဝတရားႀကီးကို ရွင္းပစ္လိုက္တာနဲ ့
တျပိဳင္နက္ စိ္တ္ရ႕ဲ ့ေအးခ်မ္းမႈဟာ အျပည့္အဝ ရလာမွာပါ။
အခု ေလာကလူေတြ စိတ္ေအးခ်မ္းမႈ မရဘူး။ ေသာေကတြန႔ဲ ့ေနၾကတယ္။
လိုခ်င္တာ တြယ္တာတာကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ေနာက္က ေသာကဆိုတာလာတာတဲ့။
ဒါ့ေၾကာင့္ လိုခ်င္ တာ တြယ္တာတာ မရွိေအာင္ေနပါ။
.
(၂) ဆူပြက္ေနတဲ့ ေရအေနအထား ""ဗ်ာပါဒ"" ဆိုတဲ့ မုန္းတီးမႈ အလိုမက်မႈ ဆိုတာေတြပါ။ ဘာနဲ ့ေလ်ာ့ခ်ရမလဲ ဆိုတာၾကည့္ လူတစ္ေယာက္ အေပၚမုန္းေနၿပီဆိုရင္
ေကာင္းကြက္ကိုရွာ ေမတၱာပြားတဲ့။
ေဒါသဆိုတဲ့ အလိုမက်မႈကို သူ ့ရဲ ့အက်ိဳးစီးပြားကို လိုလားမႈ ဆိုတဲ့ေမတၱာ
တရားနဲ ့ပဲေျဖရွင္းရမယ္တဲ့။
.
ရွင္သာရိပုတၱရာက ဥပမာေပးထားတာ ေမွာ္ ဖံုးေနတဲ့ ေရျပင္ကို ေမွာ္ေလးေတြလက္နဲ ့ အသာယက္ဖယ္ၿပီးေမွာ္ကင္းတဲ့ ေရေလးကိုမွ ေသာက္ရသလို ေလာကလူသားေတြ
ဟာလည္း အဆိုးနဲ ့အေကာင္း အျပစ္နဲ ့ဂုဏ္ ေရာေထြးၿပီး ေနတတ္တယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္အျပစ္ကေလး အသာဖယ္ ေကာင္းကြက္ကေလးကို ေမတၱာပြားရမယ္။
.
(၃) အေမွာင္ထဲ ေရာက္ေနတယ္ ""ထိန န႔ဲ ့မိဒၶ "" စိတ္န႔ဲ ့ေစတသိက္ေတြရဲ ့
အားေပ်ာ့ တြန္ ့ဆုတ္သြားမႈ။စိတ္ဟာအလုပ္ မလုပ္ႏိုင္ ေတာ့ဘဲ
စိတ္ေတြေလ်ာ့က်သြားတာ။ စိတ္လန္း ဆန္းေအာင္ ျပန္ၿပီး ႀကိဳးစားေပးရမယ။္
.
အခုေခတ္က စိတ္တက္ႂကြေစတဲ့ ေဆးေတြ သံုးတာမ်ိဳးလဲရွိၾကတယ္ေပါ့။
ကမၼ႒ာန္းထိုင္တာ ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းတဲ့လုပ္ငန္းေတြလုပ္ ရင္ စိတ္ ဟာ
လန္းဆန္းတက္ႂကြလာမွာပါ။ ၾကည္ႏူးစရာ အာရံုတစ္ခုခုနဲ ့ ဘုရားအာရံုျပဳတာပဲျဖစ္ျဖစ္
တရားပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္အားတက္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ ေပးပါ ။
ဒါမွ မွတ္ဉာဏ္ေတြေကာင္းလာမယ္။
.
(၄) ေနာက္ ""ဥဒၶစၥ ကုကၠဳစ "" စုစည္းလို ့မရ ေအာင္ စိတ္ေတြေလတာန႔ဲ ့
တစ္စံုတစ္ခုအတြက္ စိတ္မွာေနာင္တ ရေနတာ။ ပူပန္ေနတာ။
ဒီၿငိမ္းေအးမႈမရွိတဲ ့စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚတာနဲ ့ တစ္ျပိဳင္နက္ မွတ္ဉာဏ္ေတြ
ပ်က္စီးသြားႏိုင္ တယ္။ အသိဉာဏ္ေတြ ေပၚမလာႏိုင္ဘူး။
ဒါေတြကို ထြက္ေလ ဝင္ေလ မွတ္ၿပီး သမာဓိ ထူေထာင္ရင္းနဲ ့ ပယ္ဖ်က္ပါ။
.
(၅) ေနာက္တစ္ခုက်ေတာ့ "" ဝီစိကိစာၦ "" လို ့ေခၚတယ္။
ဘာလုပ္ ရမလဲ ဘာမလုပ္ ရ ဘူးလဲ န႔ဲ ့စဥ္းစားဆင္ျခင္လ္ိုက္တဲ့အခါ ဆံုးျဖတ္
ခ်က္မေပးႏိုင္ဘူး။ သံသယေတြျဖစ္ေနတာ။ သ႔ိုေလာသ႔ိုေလာေတြ ျဖစ္လာၿပီဆို
အသိဉာဏ္ ေတြတံုးသြားတတ္တယ္။ သံသယ ေပ်ာက္ကင္း ေအာင္ ေမးျမန္းျခင္း
ေလ့လာျခင္း စူးစမ္းျခင္း ဟာ မွန္ကန္တဲ့ နည္းစနစ္တစ္ခုပဲ။
.
ဒီ နီဝရဏ ငါးပါးလို ့ေခၚတဲ့ ကာမစၧႏၵ ဗ်ာပါဒ ထိနမိဒၶ ဥဒၥစၥကုကၠဳစၥ ဝီစိကိစာၦ
တို ့ကို ဖယ္ ရွားပစ္ရမယ္။ ဒါမွ ေလာကအက်ိဳး ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မွာျဖစ္တယ္။
.
ဒါေၾကာင့္တရားခ်စ္ခင္သူေတာ္စင္မ်ားက်င့္ၾကံၾကိဳးစားနိုင္ၾကပါေစ။
No comments:
Post a Comment