.
════════════════
ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔လိုပါသလား
════════════════
-
-
နိဗၺာန္ မရမီ ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔ခ်င္သူေတြ အတြက္
အဂၤုတၱရနိကာယ္ ပုညာဘိသႏၵဝဂ္ ပထမ သမဇီဝိသုတ္မွာ -
လမ္းညႊန္ေဟာၾကားထားတာ ရွိတယ္ ။
-
ဘဂၢတိုင္း သုသုမာရဂိရၿမိဳ႕မွာ ျမတ္စြာဘုရား သီတင္းသံုးစဥ္ကေပါ့။
ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔လိုပါသလား
════════════════
-
-
နိဗၺာန္ မရမီ ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔ခ်င္သူေတြ အတြက္
အဂၤုတၱရနိကာယ္ ပုညာဘိသႏၵဝဂ္ ပထမ သမဇီဝိသုတ္မွာ -
လမ္းညႊန္ေဟာၾကားထားတာ ရွိတယ္ ။
-
ဘဂၢတိုင္း သုသုမာရဂိရၿမိဳ႕မွာ ျမတ္စြာဘုရား သီတင္းသံုးစဥ္ကေပါ့။
ျမတ္စြာဘုရားက နံနက္ေရာက္ေတာ့ သင္းပိုင္ , ကိုယ္ဝတ္ေတြကို
ေသသပ္စြာ ဝတ္ , သပိတ္ေတြ ယူျပီး နကုလပိတာနဲ႔ နကုလမာတာတို႔
ဇနီးေမာင္ႏွံအိမ္ကို ႂကြတယ္ ။
ေသသပ္စြာ ဝတ္ , သပိတ္ေတြ ယူျပီး နကုလပိတာနဲ႔ နကုလမာတာတို႔
ဇနီးေမာင္ႏွံအိမ္ကို ႂကြတယ္ ။
အေၾကာင္းမဲ႔ ႂကြတာ မဟုတ္ဘူး ။ ရွိခဲ႔ဖူးတဲ႔ ေက်းဇူးကို ျပန္ဆပ္ခ်င္လို႔ ။
နကုလပိတာဟာ ဘဝငါးရာ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ ဖခင္ , ဘေထြး ဦးေလး ျဖစ္ခဲ႔ဖူးတယ္။
ဒီအတူ -နကုလမာတာဟာလည္း ဘဝငါးရာ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ မိခင္ , အဘြား ,
ေဒၚေလး အရီး ျဖစ္ခဲ႔ ဖူးတယ္ ။
ဒီအတူ -နကုလမာတာဟာလည္း ဘဝငါးရာ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ မိခင္ , အဘြား ,
ေဒၚေလး အရီး ျဖစ္ခဲ႔ ဖူးတယ္ ။
-
အိမ္ေရာက္ေတာ့ ဘဝအဆက္ဆက္ သံေယာဇဥ္ ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔အတြက္ နကုလပိတာတို႔
ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ ျမတ္စြာဘုရားကို " ခ်စ္သား , ခ်စ္သား " လို႔ ႏႈတ္က အလိုလို ထြက္မိတဲ႔အထိ ျဖစ္တယ္ ။ ျပီးေတာ့
ျမတ္စြာဘုရားကို ျမင္တာနဲ႔ တျပိဳင္နက္ ေတာသာပန္ တည္တယ္ ။
ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ ျမတ္စြာဘုရားကို " ခ်စ္သား , ခ်စ္သား " လို႔ ႏႈတ္က အလိုလို ထြက္မိတဲ႔အထိ ျဖစ္တယ္ ။ ျပီးေတာ့
ျမတ္စြာဘုရားကို ျမင္တာနဲ႔ တျပိဳင္နက္ ေတာသာပန္ တည္တယ္ ။
နကုလပိတာဟာ ျမတ္စြာဘုရားကို ဒီလို ေလ်ွာက္တယ္ ။
"ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရား , တပည့္ေတာ္သည္ ငယ္ရြယ္စဥ္အခါ
ကပင္လ်ွင္ နကုလမာတာကို ထိမ္းျမားလက္ထပ္ ခဲ႔ပါတယ္ ။
ထိမ္းျမားျပီး ခ်ိန္က စလို႔ ယေန႔အထိ တျခားေသာ အမ်ိဳးသမီးနွင့္
ေဖာက္ျပန္က်ဴးလြန္ျခင္း မရွိပါ ။
ကပင္လ်ွင္ နကုလမာတာကို ထိမ္းျမားလက္ထပ္ ခဲ႔ပါတယ္ ။
ထိမ္းျမားျပီး ခ်ိန္က စလို႔ ယေန႔အထိ တျခားေသာ အမ်ိဳးသမီးနွင့္
ေဖာက္ျပန္က်ဴးလြန္ျခင္း မရွိပါ ။
တပည့္ေတာ္သည္ ယခုမ်က္ေမွာက္ ဘဝ၌လည္း နားလည္မႈမ်ားစြာနဲ႔ မခြဲမခြာ
သက္ဆံုးတိုင္ ထာဝရ လက္တြဲသြားလိုပါတယ္ ။
အဲဒီအတြက္ ဘယ္လို က်င့္ႀကံေနထိုင္ရမယ္ ဆိုတာ လမ္းညႊန္ေတာ္မူပါ ဘုရား ။
သက္ဆံုးတိုင္ ထာဝရ လက္တြဲသြားလိုပါတယ္ ။
အဲဒီအတြက္ ဘယ္လို က်င့္ႀကံေနထိုင္ရမယ္ ဆိုတာ လမ္းညႊန္ေတာ္မူပါ ဘုရား ။
ဒီအခါ -
နကုလာမာတာလည္း အားက်မခံ နကုလပိတာ ေျပာတဲ႔ အတိုင္း
ျပန္ေလ်ွာက္တယ္ ။ သူလည္း နကုလပိတာမွ တပါး အျခား
အမ်ိဳးသားနဲ႔ ေဖာက္ျပန္က်ဴးလြန္ျခင္း မရွိပါ ေပါ့ ။
နကုလာမာတာလည္း အားက်မခံ နကုလပိတာ ေျပာတဲ႔ အတိုင္း
ျပန္ေလ်ွာက္တယ္ ။ သူလည္း နကုလပိတာမွ တပါး အျခား
အမ်ိဳးသားနဲ႔ ေဖာက္ျပန္က်ဴးလြန္ျခင္း မရွိပါ ေပါ့ ။
--
ဒီေနရာမွာ နကုလပိတာတို႔ကိစၥကို စကားရပ္ျပီး ေျပာစရာတစ္ခု သတိရတယ္ ။
လူႏွစ္ေယာက္ဟာ အခု ပစၥဳပၸန္ဘဝမွာ ေတြ႔ႀကံဳဆံုေတြ႔ ေပါင္းသင္းရတာဟာ
အေၾကာင္း ( ၂ ) ခ်က္ေၾကာင့္ပဲ တဲ႔။
အေၾကာင္း ( ၂ ) ခ်က္ေၾကာင့္ပဲ တဲ႔။
ၾကာညို , ၾကာျဖဴ , ၾကာနီ , ပဒုမၼာၾကာ စသည္တို႔ ဖူးပြင့္ ေပၚထြက္ရျခင္းဟာ
ေရနဲ႔ ညႊန္ ႏွစ္ပါးေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚရသလိုပဲ တဲ႔ ။
ေရနဲ႔ ညႊန္ ႏွစ္ပါးေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚရသလိုပဲ တဲ႔ ။
လူႏွစ္ေယာက္ အခု ပစၥဳပၸန္ဘဝ ေပါင္းသင္းရျခင္းဟာလည္း
၁။ အတိတ္ဘဝ၌ အတူတကြ ေနထိုင္ခဲ႔ရျခင္း ။
၂။ ယခု ပစၥဳပၸန္ ဘဝ၌ ( မိမိ ေပါင္းသင္းရသူရဲ႕ ) အက်ိဳးစီးပြားကို
ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း ။
၁။ အတိတ္ဘဝ၌ အတူတကြ ေနထိုင္ခဲ႔ရျခင္း ။
၂။ ယခု ပစၥဳပၸန္ ဘဝ၌ ( မိမိ ေပါင္းသင္းရသူရဲ႕ ) အက်ိဳးစီးပြားကို
ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း ။
ဒီ အဂၤါ ႏွစ္ခ်က္ေၾကာင့္ပဲတဲ႔ ။
-
နကုလပိတာတို႔အေၾကာင္း ျပန္ဆက္ရေအာင္ ။
နကုလပိတာတို႔အေမးကို ျမတ္စြာဘုရားက ျပန္ေျဖတယ္ ။
သင္တို႔ဟာ -
ယခုဘဝ သာမက ေနာင္သံသရာ ဘဝ အဆက္ဆက္
ထာဝရ ေပါင္းသင္း ေနထိုင္သြားလိုလ်ွင္ -
-
၁။ တူညီေသာ သဒၶါတရား ရွိျခင္း ။
.
၂။ တူညီေသာ သီလ ရွိျခင္း ။
.
၃။ တူညီေသာ ေပးကမ္းစြန္႔ႀကဲမႈ ရွိျခင္း ။
.
၄။ တူညီေသာ ဉာဏ္ပညာ ရွိျခင္း ။
-
ဤ အဂၤါ ( ၄ ) ပါးနဲ႔ ျပည့္စံုပါက သင္တို႔အလိုရွိတဲ႔အတိုင္း ျဖစ္ေစရမည္
လို႔ မိန္႔ေတာ္မူတယ္။ မိန္႔ၿပီး ေက်ာင္းကို ျပန္ႂကြသြားေတာ္မူတယ္။
သင္တို႔ဟာ -
ယခုဘဝ သာမက ေနာင္သံသရာ ဘဝ အဆက္ဆက္
ထာဝရ ေပါင္းသင္း ေနထိုင္သြားလိုလ်ွင္ -
-
၁။ တူညီေသာ သဒၶါတရား ရွိျခင္း ။
.
၂။ တူညီေသာ သီလ ရွိျခင္း ။
.
၃။ တူညီေသာ ေပးကမ္းစြန္႔ႀကဲမႈ ရွိျခင္း ။
.
၄။ တူညီေသာ ဉာဏ္ပညာ ရွိျခင္း ။
-
ဤ အဂၤါ ( ၄ ) ပါးနဲ႔ ျပည့္စံုပါက သင္တို႔အလိုရွိတဲ႔အတိုင္း ျဖစ္ေစရမည္
လို႔ မိန္႔ေတာ္မူတယ္။ မိန္႔ၿပီး ေက်ာင္းကို ျပန္ႂကြသြားေတာ္မူတယ္။
-
နံပါတ္ ( ၄ ) တူညီေသာ ဉာဏ္ပညာ ရွိျခင္း ဆိုတာ -
ေလာကီ အတန္းပညာကို ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး ။
ေလာကီ အတန္းပညာကို ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး ။
ဉာဏ္ပညာ တူရမယ္ ဆိုတာ -
ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတဲ႔အက်ိဳး ခံစားရမယ္ ။
မေကာင္းတာ လုပ္ရင္ မေကာင္းတဲ႔အက်ိဳး ခံစားရမယ္ ။
အဲဒီလို
အေၾကာင္းအက်ိဳး , အေကာင္းအဆိုးကို ခြဲျခားေဝဖန္နိုင္တဲ႔
ဉာဏ္ပညာကို ေျပာတာ ျဖစ္တယ္ ။
ေကာင္းတာလုပ္ရင္ ေကာင္းတဲ႔အက်ိဳး ခံစားရမယ္ ။
မေကာင္းတာ လုပ္ရင္ မေကာင္းတဲ႔အက်ိဳး ခံစားရမယ္ ။
အဲဒီလို
အေၾကာင္းအက်ိဳး , အေကာင္းအဆိုးကို ခြဲျခားေဝဖန္နိုင္တဲ႔
ဉာဏ္ပညာကို ေျပာတာ ျဖစ္တယ္ ။
" ရေဝႏြယ္ - အင္းမ "
(ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔ခ်င္ပါသလား ၊ စာ - ၁၁၈ - ၁၂၅ ) မွ
အက်ဥ္းအား ေကာက္နုတ္ပူေဇာ္ပါ၏။
(ဘဝတိုင္း ဆံုေတြ႔ခ်င္ပါသလား ၊ စာ - ၁၁၈ - ၁၂၅ ) မွ
အက်ဥ္းအား ေကာက္နုတ္ပူေဇာ္ပါ၏။
No comments:
Post a Comment